Wednesday, January 12, 2011

PEMUDA TIKAM BATU FC 2011

salam pada semua...
err..nk taip ikut bahasa buku ka ikut dan hentam ja??
1st of all..HAPPY NEW YEAR 2011..taon ni merupakan tahun kedua Pasukan Bolasepak Pemuda Tikam Batu dihidupkan balik selepas sekian lama terkubur..

so, dengan kerjasama dari semua pemain (walaupun ada yg xbg kerjasama) maka tercetuslah idea2 untuk mencipta blog ini...senang kan nk update info2 terkini pa2..asyik guna facebook ja..naik pening aku notification aku penuh tiap2 aqi..

so, la ni team ni sedang berkembang dan semakin maju..group facebook ada, email ada, blog sndri pn ada..

kalau ada sebarang kritikan, pandangan, kutukan dll bleh la email p kt email kami kt
tbyoungster@gmail.com ok??!

FACEBOOK??
add group kami..boleh klik kt sini --->>> PEMUDA TIKAM BATU FC
bleh tgk info2 terkini kt situ gak..

k la, nanti klo ada pa2 aku update len k..insyaallah la klo xda keja..
keja aku dibayaq..keja ni free..dah la free, men tiap2 minggu pn kna bayaq sendiqi..
duit abih nk mkn nc grg papaya pn xlepas! kuang3!
*antara kata2 player dan EX PLAYER yang telah ditendang kluaq daqi team*

k la..nti aku update len naa...salam!

3 comments: